Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Κεφ. 20 Γεωγραφία Ε΄ Οι λίμνες της Ελλάδας

Παλαιότερη ανάρτηση του μαθήματος.
Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα για να γνωρίσεις καλύτερα τις λίμνες της Ελλάδας.
ΚΛΙΚ στην εικόνα για να βρεις τις φυσικές και τεχνητές λίμνες της Ελλάδας.

ΚΛΙΚ στην εικόνα για να γνωρίσεις περισσότερα για τις λίμνες της Ελλάδας.

Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα για να βρεις τις λίμνες.


Κεφ.19 Γεωγραφία Ε΄ Οι ποταμοί της Ελλάδας

ΚΛΙΚ στις εικόνες



Παλαιότερη ανάρτηση του μαθήματος.
Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα για θυμηθείς  όσα είπαμε για τα ποτάμια.
Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα για να βρεις τα μέρη του ποταμού.





Βρες τα ποτάμια στο παρακάτω παιχνίδι.

 Κάνε ΚΛΙΚ στην εικόνα (το φαράγγι του Βίκου).


Φ.Ε.6.1 Ενότητα 6η Στατικός ηλεκτρισμός

ΚΛΙΚ στις εικόνες
Μπαλόνια και στατικός ηλεκτρισμός
Κλικ για εκτέλεση
Travoltage
Κλικ για εκτέλεση

Επανάληψη Φυσικής Ενότητα 5η - Θερμότητα

 ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Ο Διγενής Ακρίτας στα Κλασσικά Εικονογραφημένα

Πολλαπλασιασμός κλασμάτων




Για να πολλαπλασιάσω  δύο κλάσματα , πολλαπλασιάζω αριθμητή με αριθμητή και παρανομαστή με παρανομαστή.
Παράδειγμα
Κάθε αριθμός μπορεί να γραφεί ως κλάσμα με παρανομαστή τη μονάδα.
Παράδειγμα
ΚΛΙΚ στην εικόνα.
(πριν γραφτεί το αποτέλεσμα, μπορεί το κλάσμα να χρειάζεται απλοποίηση)

Δύο αριθμοί είναι αντίστροφοι όταν το γινόμενό τους είναι 1.
 Παράδειγμα
Για να μετατρέψω ένα μεικτό κλάσμα σε απλό, πολλαπλασιάζω το ακέραιο μέρος με τον παρανομαστή και στο άθροισμα αυτό προσθέτω και τον αριθμητή. Το απλό κλάσμα έχει τον ίδιο παρανομαστή και αριθμητή το συνολικό άθροισμα.

(Πηγή: Γρηγόρης Ζερβός)

ΚΛΙΚ στην εικόνα. (πριν γραφτεί το αποτέλεσμα, μπορεί το κλάσμα να χρειάζεται απλοποίηση)


Όταν ο αριθμητής είναι μεγαλύτερος από τον παρανομαστή, τότε μπορώ να κάνω το κλάσμα μεικτό. Διαιρώ αριθμητή με παρανομαστή και γράφω το πηλίκο της διαίρεσης ως ακέραιο μέρος. Στη συνέχεια γράφω το υπόλοιπο στον αριθμητή και παρανομαστή αφήνω τον ίδιο.

(Πηγή: Γρηγόρης Ζερβός)

 ΚΛΙΚ στην εικόνα
(πριν γραφτεί το αποτέλεσμα, μπορεί το κλάσμα να χρειάζεται απλοποίηση)

ΚΕΦ. 21 Ιστορία Ε΄Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους

ΚΕΦ. 20 Ιστορία Ε΄ Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Φ.Ε.7 Φυσική Ε΄- Θερμαίνοντας και ψύχοντας τα υγρά

Φ.Ε.6 Φυσική Ε΄ - Θερμαίνοντας και ψύχοντας τα στερεά

9η Ενότητα Γλώσσας - Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων


Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα  ΙΒΒΥ το 1966.
Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της παιδικής λογοτεχνίας.
Οι αφίσες και τα μηνύματα των τελευταίων χρόνων.
«Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του κου Μόρις Λέσμορ» είναι μια ταινία μικρού μήκους τoυ κινηματογραφικoύ στoύντιο Moonbot
Εμπνευσμένο από τον τυφώνα “Κατρίνα”,  και τον βουβό κινηματογράφο, τον μάγο του Oζ αλλά και από αγάπη για τις ωραίες ιστορίες, η ταινία εξιστορεί το τι συνέβη στον ήρωα Μόρις Λέσμορ που μετά την επέλαση ενός τυφώνα βρίσκεται σε έναν φανταστικό κόσμο όπου τα βιβλία έχουν ζωντανέψει και συμπαραστέκονται στους ανθρώπους. Έτσι, η ταινία παρουσιάζει με χιουμοριστικό τρόπο την ευεργετική προσφορά των βιβλίων και το πώς επηρεάζονται οι άνθρωποι από τα αναγνώσματα που τους συνεπαίρνουν. Μια καταπληκτική ταινία 15 λεπτών που αναμιγνύει διάφορες κινηματογραφικές τεχνοτροπίες. Κέρδισε το βραβείο Όσκαρ για ταινίες μικρού μήκους για το 2012.


ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ